Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T16:08:18+01:00
Jak mówiłeś tak przerobiłem :)

No dobra chciałeś w formie planu wiec...
1.Wojski snuje teorie astrologiczne, na mocy których niedługo stanie się coś strasznego.
2.Wyczekiwana kometa pojawiła się, co potwierdziło założenia Wojskiego.
3.Ksiądz Robak przyjeżdża w odwiedziny do Soplicowa.
4.Robak ujawnia swoja tożsamość Sędziemu.
5.Ksiądz wyjeżdża żeby załagodzić narastający spór pomiędzy szlachtą.
6.Tadeusz przekazuje Sędziemu wiadomość o Jego rychłym wyjeździe.
7.Burzliwa noc dla Tadeusza - zerwanie związku z Telimeną.
8.Tadeusz chce popełnić samobójstwo, przerywa mu atak Hrabiego na Soplicowo.
9. Atak Hrabiego na Soplicowo
10. Hrabia bierze do niewoli mieszkańców Soplicowa.
11. Zwycięski Hrabia wyprawia ucztę, z zapasów Soplicy.
12. Upita szlachta , szczęśliwa zwycięstwem powoli zasypia.... budząc się rano w niewoli u Moskali.

P.S
Teraz na serio już lecę do Dziadka :)
2 5 2
2010-01-22T16:35:47+01:00
1 teorie astrologiczne Wojskiego, według którego niedługo wydarzy się coś strasznego.
2 Pojawienie się komety i potwierdzenie przypuszczań Wojskiego.
3 Odwiedziny Soplicowa przez księdza Robaka.
4 Wyznanie tożsamości przez Robaka sędziemu.
5 Wyjazd księdza, mający na celu złagodzenie narastającego sporu między szlachtą.
6 Przekazanie sędziemu przez Tadeusza wiadomości o jego rychłym wyjeździe.
7 Zerwanie związku z Telimeną.
8 Próba samobójcza, przerwana przez atak Hrabiego na Soplicowo.
9 Niewola mieszkańców Soplicowa.
10 wyprawienie uczty przez hrabiego.
11 Upita szlachta zasypia, rano znajdując się w niewoli u Moskalów.
1 1 1