Potrzebuję polskie tłumaczenie tych angielskich wyrazów:

1.a chair
2.a mirror
3.a wardrobe
4.a light
5.a rug
6.a cooker
7.a computer
8.a wall
9.a fridge
10.a desk
11.a shelf
12.a poster
13.a picture
14.a cupboard
15.a TV
16.a telephone
17.an armchair
18.a CD player
19.a sofa
20.an oven
21.the ceiling
22.the floor

Proszę przetłumaczcie.!

3

Odpowiedzi

2010-01-22T15:42:19+01:00
1. krzesło
2. lustro
3. szafa na ubrania
4. światło
5.
6.
7. komputer
8. ściana
9.
10. biurko
11. półka
12. plakat
13. zdjęcie
14.
15. telewizja
16. telefon
17. fotel
18. odtwarzacz CD
19. kanapa
20.
21. sufit
22. podłoga
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T15:43:51+01:00
1.a chair-krzesło
2.a mirror-lustro
3.a wardrobe-szafa
4.a light-światło
5.a rug-dywan
6.a cooker-kuchenka
7.a computer-komputer
8.a wall-ściana/mur
9.a fridge-lodówka
10.a desk-ławka
11.a shelf-półka
12.a poster-plakat/ogłoszenie
13.a picture-obrazek/zdjęcie
14.a cupboard-schowek/spiżarnia/szafka
15.a TV-telewizja
16.a telephone-telefon
17.an armchair-fotel
18.a CD player-odtwarzacz do płyt
19.a sofa-kanapa/sofa
20.an oven-piekarnik/suszarka
21.the ceiling-sufit
22.the floor-podłoga

prosze ;)
2010-01-22T15:46:58+01:00
1.krzesło
2.lustro
3.szafa
4.światło
5.dywan
6.kuchenka
7.komputer
8.ściana
9.lodówka
10.biurko
11.półka, regał
12.plakat
13.obrazek
14.kredens
15.telewizor
16.telefon
17.fotel
18.odtwarzacz płyt kompaktowych
19.kanapa
20.piekarnik
21.sufit
22.podłoga