Do przedsionka prawego krew odtlenowana wpływa dwiema ........ . Zastawka .......... zapobiega cofaniu się krwi z prawej komory do prawego przedsionka. Z komory prawej uchodzi ......... . Lewy przedsionek tłoczy krew ......... pochodzącą z płuc. Zastawka...... zapobiega cofaniu się krwi z lewej komory do prawego przedsionka. Aorta uchodzi z komory ........ .

3

Odpowiedzi

2010-01-22T15:50:36+01:00
Dwiema tętnicami płucnymi
zastawka trójdzielna
uchodzii pniem płucnym
tłoczy krew żyłami płucnymi
zastawka dwu dzielna
uchodziz komory lewej komory serca
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T16:01:53+01:00
Do przedsionka prawego krew odtlenowana wpływa dwiema żyłami głównymi. Zastawka trójdzielna zapobiega cofaniu się krwi z prawej komory do prawego przedsionka. Z komory prawej uchodzi pień płucny . Lewy przedsionek tłoczy krew natlenioną pochodzącą z płuc. Zastawka dwudzielna zapobiega cofaniu się krwi z lewej komory do prawego przedsionka. Aorta uchodzi z komory lewej .

Dasz naj:)
1 5 1
2010-01-22T16:03:15+01:00
Do przedsionka prawego krew odtlenowana wpływa dwiema żyłami głównymi(górną i dolną) . Zastawka trójdzielna zapobiega cofaniu się krwi z prawej komory do prawego przedsionka. Z komory prawej uchodzi pniem płucnym do płuc. Lewy przedsionek tłoczy krew natlenowaną pochodzącą z płuc. Zastawka dwudzielna zapobiega cofaniu się krwi z lewej komory do lewego przedsionka. Aorta uchodzi z komory lewej serca.
2 5 2