Mam takie zadanie
Prosze o pomoc i taka uwaga aby nie kopiowac życiorysu z wikipedii czy inncyh źródeł.

Życie i działalność św. Antoniego oraz jego oddziałwyanie na moje życie.
Prosze w tym zadaniu wziąść pod uwage ze mam na drugie imie Antoni.
Wiem ze nie jestescie mna ale prosze o pomoc moze własne przmyslenia etc.

3

Odpowiedzi

2010-01-22T15:58:04+01:00
Św. Antoni urosził się ok. roku 1195 w portugalii , w Lizbonie. W wieku 15 lat wstąpił do zakonu św. Augustyna , a pozniej przewdział habit Braci Mniejszych (św.Franciszka). Najlepiej znanym okresem jego życia jest czas od przybycia do Padwy (1230r). jest to zarazem czas najbardziej intensywnej działalności kaznodziejskiej .Św. Antoni nie tylko gromadził wokół siebie tysiące słuchaczy , doprowadzając ich do poprawy życia , ale także wydatnie zwalczał lichwę , więzienie dłużników i wyzysk biednych. ZMarł z początkiem 1231 roku. Moje drugie Imie to Antoni i właśnie to jego postać Mnie imponuje. W przyszłości chciałbym wstąpić do zakonu tak jak ś. Antoni i nakłaniać ludzi do wiary w jednego Boga.
1 4 1
2010-01-22T15:59:47+01:00
Pochodził z padwy .wstąpiła do zakonu był dla niego najważniejszy bóg trzymał się jego zasad oraz postępowań.pomagał biednym nauczał
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T16:04:30+01:00
Antoni Padewski pochodził z Portugalii. Urodził się ok. roku 1195 w Lizbonie, w zamożnej mieszczańskiej rodzinie. Jego rodzicami byli Marcin de Bulhoes i Teresa Taveira. Jeden z pierwszych świętych franciszkańskich, Doktor Kościoła.

św. Antoni imponuje mi swoją postawą i tym, że żył "dla Boga". Podróżował aby rozpowszechanić katolizm. Sam mam na drugie imię Antoni i jestem z tego dumny, ponieważ noszę imię tak dobrego człowieka.

Na lekcjach za dużo o nim nie mówiliśmy, tylko to co najważniejsze... POWODZENIA :*
1 5 1