W sklepach znajdują się często zwierciadła kuliste.Dzięki nim obsługa sklepu może obserwować z jednego miejsca znaczną część wnętrza sklepu.
a)Zwierciadła takie są zwierciadłami kulistymi.............
b)Powstający w takich zwierciadłach obraz jest.........,.............i............

2

Odpowiedzi

2010-01-22T16:00:46+01:00
A) wklęsłymi
b)rzeczywisty, pomniejszony,odwrócony:):)
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T16:01:42+01:00
A) wklęsłymi
b) rzeczywisty,odwrocony i prosty.
Miałam kiedyś to zadanie na fizyce w gimnazjum:)
1 5 1