Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T16:18:08+01:00
Po łące skacze żabka
I tak sobie śpiewa:
Jestem mała i zielona , i słońce mnie ogrzewa.
Nagle za rzeczki wychodzi bociek w kropeczki.
NA to żabka zaskoczona . co ty taki w skowronach?
A bocian podskakując : jestem w inny rzec ujmując. a moja radośc z tego że mam kropki mój kolego .!!

xd
3 5 3
2010-01-22T16:23:40+01:00
Miłość i Nienawiść
Miłość tak jak co dzień ubrana w szykowne skromne ubrania przechadziała się posuwistym krokiem po rynku krakowskim.Nenawiść patrzyła z boku na nią z zawiścią i z zazdrością.W końcu jednak nienawić poczerwieniała ze złości i burknęła do miłości-dlaczego ty nie dostajesz żadnych zysków a i tak cały czes jesteś szczęściwa?-Miłość żekła roztropnie-ponieważ szczera miłość nie polega na czerpaniu kozyści materialnych ale na uczuci miłego ciepła w duszy-powiedziała-Nienawiść zrozumieła,że żle postępowała i spytała-co mogę więc zrobićaby być tak się czuć?-miłość pomyślała i dała radę nienawiści-zacznij doceniać ludzi nie patrząc im do kieszeni i bąćpoprostu miła.
Nienawiść posłuchała tej rady i od tego czasu była przyjacielska i altruistyczna.Wszyscy to dostrzegli więc zmnienili jej inę na Nawrycenie.I szysc żyli długo i szczęśliwie.