Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T16:09:04+01:00
Syzyfowa praca - praca bezowocna, nie dająca żadnych korzyści
pięta Achillesa- słaby punkt
ikarowy lot- działanie śmiałe, ryzykowne
wsiąść na pegaza- podjęcie niesamowitego działania
119 3 119
2010-01-22T16:11:15+01:00
Syzyfowa praca- niekończące się, trudne zajęcie.
Pięta Ahillesowa- czuły punkt, słabość.
Ikarowy kot- nieostrożny krok na ścieżce życia.
Wsiąść na pegaza- podjąć się niebezpiecznego zadania.

Pozdrawiam <3
196 4 196