Odpowiedzi

2010-01-22T16:22:44+01:00
Jest to ładna torebka na urodziny. Jest średniej wiekości takiej że pomieści sie duża ksążka.
Ma kolor niebieski, z srebnym napisem urodzinki. Narysowane ma pluszaki trzymające prezenty. W tle widać białe chmurki.
Cała torba wygląda milusio. Jest w sam raz na urodziny. Sama chciałabym dostać prezent w takiej torebce.
5 2 5
2010-01-22T16:23:27+01:00
To pudełko służy do pakowania niewielkich prezentów. Jest ono w kolorze zielonym i czerwonym. Przeplatane niebieską wstążką z pomarańczowymi kropkami.
Niewielkie pudełko może także przysłużyć jako skrzynka na nasze prywatne korespondencje, gdyż zamyka się na magnesy. Jest ono na pewno wielokrotnego użytku. Bardzo ciężko jest je zniszczyć, ponieważ jest plastikowe. W dodatku, w środku pudełka jest ładnie przyozdobione. Mianowicie ma różowe kwiatki i zarysy kotków.
Bardzo podoba mi się to pudełko, ma je prawie cała moja rodzina.
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T16:24:44+01:00
Pudełko, które opiszę w swojej pracy, dostałem wraz z prezentem na urodziny.
Jest ono duże, w kształcie sześcianu. Charakteryzuje ją krwistoczerwony, ozdobiony zielonymi pasami i żółtymi gwiazdkami papier. Wokół ma zawiązaną błyszczącą, fioletową kokardę. Pudełko jest obsypane złotym i srebrnym brokatem, które zdają się być jak małe gwiazdy. Dzięki nim prezent mieni się na różne kolory tęczy.
Kocham to pudełko, ponieważ zawsze, gdy na nie spojrzę, przypominają mi się wesołe chwile z urodzin. W ten sposób poprawia mi się humor, gdy jestem smutny lub zły.
6 3 6