Odpowiedzi

2010-01-22T16:21:12+01:00
Mozna je ulozyc tylko jeden obok drugiego czyli obwod jest rowny 7*26-2*26\4=169 cm^2
2010-01-22T16:22:15+01:00
24:4=6,5
obw=7*6,5+7*6,5+2*6,5=45,5+45,5+13=104
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T16:24:37+01:00
Bok rombu to 6,5
rownoleglobok to 7 rombów obok siebie
na górze mamy 7 boków na dole też
po bokach po jednym
zatem:

16*6,5 = 104

Odp: Obwód równoległoboku to 104