Odpowiedzi

2010-01-22T16:28:26+01:00
9\15 * 8\14+ 2 * 9\15 *6\14=72\210 +108\210=180\210
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T16:29:30+01:00
Biale=9
czarne=6
/ \
9/15 6/15
/ \ / \
8/14 9/14 5\14


9/15*8/14+6/15*9/15=72/210+54/210=136/210

Sobie już sam skrócisz:)
2010-01-22T16:45:39+01:00
Wydajemi się że to ma byś tak:
Kul białych jest o 3 więcej. Więc stanowią 70% a czarnych jest 30 %.
Podobiejstwo jest takie, że wieksze prawdopodobieństwo wypada na białe kule ponieważ jest ich więcej.
Obliczyć można to tak:
9+6=14
14= ilość wszystkich kul
14*13=182
8*7=56
56 }
182 }ułamek. To jest prawdopodobieństwo wyciągnięcia kulki białej.



Ale nie wiem czy to ma być tak.