Odpowiedzi

2010-01-22T16:27:51+01:00
Mozesz namalowac rysunek przedstawiajcy sposoby nabywania obywatelska np:
-prawo ziemi (nabywasz obywatelstwo kraju w ktorym sie urodiles)
i tutaj mozsz narysowac granice jakiegos kraju i niemowlaka z flaga czy cos takiego
-prawo krwi(jestes takiego obywatelska jak Twoja matka) i tu mozesz narysowac matme z dzieckiem tez z jakas flaga czy czyms tam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T16:29:51+01:00
Hm... może np podzielić kartke linią i po jednej stronie narysować ludka z flagą innego kraju w ręce za nim znak "="' i ludka z polską flagą w ręce. i nad tym hasło:
obywatelstwo zawsze możesz uzyskać,
na tym przywileju warto korzystać. :D
czy coś na ten deseń . ; )
POWODZENIA :*
2010-01-22T16:35:19+01:00
Narysuj dwie flagi np polską i Węgierską.
i napisz jakiś chwytny slogan typu:
obywatelstwo możesz pozyskać i nie bój się tego bo kto próbuje ten nie żałuje xD