Odpowiedzi

2010-01-22T16:31:23+01:00
1.
100*100=10000
22cm^*10000=220000cm^=22m^

2.
1000*1000=1000000
360m^:1000000=3600000cm^:1000000=36cm^:10=3,6cm^
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T16:33:26+01:00
1.
100² = 10000
22 x 10000 = 220000 [cm²]
1m = 100cm, czyli 1m² = 10000cm²
Pokój ma 220000cm²/10000 = 22m²

2.
1000² = 1000000
360m² = 3600000cm²
3600000cm²/1000000 = 3,6cm² - tyle zajmie staw na planie