Zadanie polega na tym żeby za pomocą czterech "4" ułożyć działania z wynikiem od 1 do 100 np:
1=4:4*4:4
2=4:4+4:4
3=(4*4-4):4

I tak do 100. Używać także można pierwiastka z 4, 4 do potęgi czwartej(na to zużywają się 2 czwórki), oraz 4/4 czyli 1.
Jeżeli nie wiesz to nie rób.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T20:34:06+01:00
1=4:4*4:4
2=4:4+4:4
3=(4*4-4):4
4=4*(√4*√4):4
5=(√4*√4)+4:4
6=4:4*4+√4
7=4*√4-(4:4)
8=(4*4)-4-4
9=4*√4+(4:4)
10=√4*√4*√4+√4
11=(4!-4+√4):√4
12=4(4+√4):√4
13=44/4+√4
14=(4*√4*4)-√4
15=(4*4)-4:4
16=4+4+4+4
17=(4*4)+4:4
18=14=(4*√4*4)+√4
19=4!-4-(4:4)
20=14=(4*√4*4)+4
21=4!-4+(4:4)
22=4*4+4+√4
23=4!-√4+(4:4)
24=4*4+4+4
25=4!+√4-4:4
26=4(4+√4)+√4
27=4!+√4+4:4
28=4(4+√4)+4
29=4!+4+4:4
30=4!+4+4:√4
31=4!+(4+√4)!/4!
32=4!+4+√4+√4
33=4!+4+(√4:.4)
34=4!+4+4+√4
35=4!+(4!-√4):√4
36=4!+4+4+4
37=4!+(4!+√4):√4
38=4!+4*4-√4
39=44-(√4:.4)
40=4!+4*√4*√4
41=(4!+√4):.4-4!
42=4!+4*4+√4
43=44-4:4
44=4!+4*4+4
45=44+4:4
46=4!+4!-4:√4
47=√4*4!-4:4
48=(4!+4!):√4*√4
49=√4*4!+4:4
50=(4!+4!)+4:√4
51=(4!-√4):.4-4
52=(4!+4!)+√4+√4
53=4!+4!+√4:.4
54=(4!+4!)+4+√4
55=4!:.4-√4:.4
56=(4!+4!)+4+4
57=(4!-√4):.4+√4
58=(4!+4!)
59=4!:.4-4:4
60=(4!+4!)+√4*4!
61=4!:.4+4:4
62=4!+44-4
63=(4⁴-4)/4
64=4*(4!-4*√4)
65=(4⁴+4)/4
66=4!+44-√4
67=(4!+√4):.4+√4
68=4!*4-4!-4
69=(4!+√4):.4+4
70=4!*4-4!-√4
71=(4!+4. 4):.4
72=(4-4:4)*4!
73=4x-4y*4b:4
74=4!*4-4!+√4
75=(4!+4+√4):.4
76=4!*4-4!+4
77=4a*4b-4a:4
78=4:.4-4!+√4
79=4!+(4!-√4)/.4
80=4!*4-4*4
81=(4-4:4)⁴
82=4!:.4+4!-√4
83=(4!-.4):.4+4!
84=√4*44-4
85=(4!+4/.4):.4
86=√4*44-√4
87= 4*4!-4:.4
88=4(4!+4)-4!
89= 4!+(4!+√4):.4
90=4!*4-4-√4
91=4*4!-√4:.4
92=4!*4-(√4*√4)
93=4*4!-(4⁴:√4)
94=4!*4-4:√4
95=4!*4-4:4
96=4!*4-4+4
97=4!*4+4:4
98=4!*4+4:√4
99=4/4%-4/4
100=4*(4!+4:4)

P.S Nie wiem jak dużo wiesz z matmy, więc wytłumaczę : ( .4 ) to jest zapis 0.4, czyli 2/5. 2 Godziny się męczyłem, ale jest przynajmniej mam poczucie, że nie kopiowałem od nikogo jak Ci na dole. Mam nadzieję, że to docenisz :D Pozdro :) Polecam się na przyszłość :D Jak coś to pytaj na priv.
2010-01-22T20:59:20+01:00
1=4:4*4:4
2=4:4+4:4
3=(4*4-4):4
4=4*(√4*√4):4
5=(√4*√4)+4:4
6=4:4*4+√4
7=4*√4-(4:4)
8=(4*4)-4-4
9=4*√4+(4:4)
10=√4*√4*√4+√4
11=(4!-4+√4):√4
12=4(4+√4):√4
13=44/4+√4
14=(4*√4*4)-√4
15=(4*4)-4:4
16=4+4+4+4
17=(4*4)+4:4
18=14=(4*√4*4)+√4
19=4!-4-(4:4)
20=14=(4*√4*4)+4
21=4!-4+(4:4)
22=4*4+4+√4
23=4!-√4+(4:4)
24=4*4+4+4
25=4!+√4-4:4
26=4(4+√4)+√4
27=4!+√4+4:4
28=4(4+√4)+4
29=4!+4+4:4
30=4!+4+4:√4
31=4!+(4+√4)!/4!
32=4!+4+√4+√4
33=4!+4+(√4:.4)
34=4!+4+4+√4
35=4!+(4!-√4):√4
36=4!+4+4+4
37=4!+(4!+√4):√4
38=4!+4*4-√4
39=44-(√4:.4)
40=4!+4*√4*√4
41=(4!+√4):.4-4!
42=4!+4*4+√4
43=44-4:4
44=4!+4*4+4
45=44+4:4
46=4!+4!-4:√4
47=√4*4!-4:4
48=(4!+4!):√4*√4
49=√4*4!+4:4
50=(4!+4!)+4:√4
51=(4!-√4):.4-4
52=(4!+4!)+√4+√4
53=4!+4!+√4:.4
54=(4!+4!)+4+√4
55=4!:.4-√4:.4
56=(4!+4!)+4+4
57=(4!-√4):.4+√4
58=(4!+4!)
59=4!:.4-4:4
60=(4!+4!)+√4*4!
61=4!:.4+4:4
62=4!+44-4
63=(4⁴-4)/4
64=4*(4!-4*√4)
65=(4⁴+4)/4
66=4!+44-√4
67=(4!+√4):.4+√4
68=4!*4-4!-4
69=(4!+√4):.4+4
70=4!*4-4!-√4
71=(4!+4. 4):.4
72=(4-4:4)*4!
73=4x-4y*4b:4
74=4!*4-4!+√4
75=(4!+4+√4):.4
76=4!*4-4!+4
77=4a*4b-4a:4
78=4:.4-4!+√4
79=4!+(4!-√4)/.4
80=4!*4-4*4
81=(4-4:4)⁴
82=4!:.4+4!-√4
83=(4!-.4):.4+4!
84=√4*44-4
85=(4!+4/.4):.4
86=√4*44-√4
87= 4*4!-4:.4
88=4(4!+4)-4!
89= 4!+(4!+√4):.4
90=4!*4-4-√4
91=4*4!-√4:.4
92=4!*4-(√4*√4)
93=4*4!-(4⁴:√4)
94=4!*4-4:√4
95=4!*4-4:4
96=4!*4-4+4
97=4!*4+4:4
98=4!*4+4:√4
99=4/4%-4/4
100=4*(4!+4:4)
2010-01-22T21:07:41+01:00
1=4:4*4:4
2=4:4+4:4
3=(4*4-4):4
4=4*(√4*√4):4
5=(√4*√4)+4:4
6=4:4*4+√4
7=4*√4-(4:4)
8=(4*4)-4-4
9=4*√4+(4:4)
10=√4*√4*√4+√4
11=(4!-4+√4):√4
12=4(4+√4):√4
13=44/4+√4
14=(4*√4*4)-√4
15=(4*4)-4:4
16=4+4+4+4
17=(4*4)+4:4
18=14=(4*√4*4)+√4
19=4!-4-(4:4)
20=14=(4*√4*4)+4
21=4!-4+(4:4)
22=4*4+4+√4
23=4!-√4+(4:4)
24=4*4+4+4
25=4!+√4-4:4
26=4(4+√4)+√4
27=4!+√4+4:4
28=4(4+√4)+4
29=4!+4+4:4
30=4!+4+4:√4
31=4!+(4+√4)!/4!
32=4!+4+√4+√4
33=4!+4+(√4:.4)
34=4!+4+4+√4
35=4!+(4!-√4):√4
36=4!+4+4+4
37=4!+(4!+√4):√4
38=4!+4*4-√4
39=44-(√4:.4)
40=4!+4*√4*√4
41=(4!+√4):.4-4!
42=4!+4*4+√4
43=44-4:4
44=4!+4*4+4
45=44+4:4
46=4!+4!-4:√4
47=√4*4!-4:4
48=(4!+4!):√4*√4
49=√4*4!+4:4
50=(4!+4!)+4:√4
51=(4!-√4):.4-4
52=(4!+4!)+√4+√4
53=4!+4!+√4:.4
54=(4!+4!)+4+√4
55=4!:.4-√4:.4
56=(4!+4!)+4+4
57=(4!-√4):.4+√4
58=(4!+4!)
59=4!:.4-4:4
60=(4!+4!)+√4*4!
61=4!:.4+4:4
62=4!+44-4
63=(4⁴-4)/4
64=4*(4!-4*√4)
65=(4⁴+4)/4
66=4!+44-√4
67=(4!+√4):.4+√4
68=4!*4-4!-4
69=(4!+√4):.4+4
70=4!*4-4!-√4
71=(4!+4. 4):.4
72=(4-4:4)*4!
73=4x-4y*4b:4
74=4!*4-4!+√4
75=(4!+4+√4):.4
76=4!*4-4!+4
77=4a*4b-4a:4
78=4:.4-4!+√4
79=4!+(4!-√4)/.4
80=4!*4-4*4
81=(4-4:4)⁴
82=4!:.4+4!-√4
83=(4!-.4):.4+4!
84=√4*44-4
85=(4!+4/.4):.4
86=√4*44-√4
87= 4*4!-4:.4
88=4(4!+4)-4!
89= 4!+(4!+√4):.4
90=4!*4-4-√4
91=4*4!-√4:.4
92=4!*4-(√4*√4)
93=4*4!-(4⁴:√4)
94=4!*4-4:√4
95=4!*4-4:4
96=4!*4-4+4
97=4!*4+4:4
98=4!*4+4:√4
99=4/4%-4/4
100=4*(4!+4:4)

---

Liczę na status najlepszej odpowiedzi. Pozdrawiam! :)