Niech mi ktoś przetłumaczy ten dialog na j. polski
TERMIN: do jutra
bo musze się go jeszcze nauczyć


A-hi, how are you?
B-I'm fine thanks.
A-What did you do at the weekends?
B-I was played computer day in saturnday.
A-I hate play computer games. It's boring!
B-What did you do in the evening?
A-I was watched tv.
B-What did you watc yesterday?
A-I'm very interesing film.
B-hmm, What did you do on sunday?
A-I was visited my family.
B- Who did you visited?
A-I was visited my uncle. What did do in weekend?
B-I was shoping.
A-ooo! So do you funny go to soping center, now?
B-okey, good idea.
A-When to you went to go?
B- Today, after lessons.
A-OK! Good- bye!
B-Good bye. Only don't be late!


proszę nie zmyślać, dziękuję;

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T16:37:55+01:00
A: Cześć, jak się czujesz!
B: Dobrze. Dzięki!
A: Co robiłeś w weekend?
B: Grałem na komputerze w Sobotę.
A: Nie lubię gier komputerowych. Są niezbyt ciekawe.
B: Co robiłeś wieczorem?
A: Oglądałem telewizję.
B: Co oglądałeś wczoraj?
A: Wczoraj oglądałem bardzo interesujący film.
B: hmm. Co robiłeś w niedzielę?
A: Odwiedziła mnie rodzina.
B: Kto cię odwiedził?
A: Mój wujek. Co robiłeś w weekend?
B: Byłem na zakupach.
A: OOO! A więc co idziemy na zakupy?
B: OK! Dobry Pomysł.
A: Kiedy byśmy poszli?
B: Dzisiaj po lekcjach.
A: OK! Cześć.
B: Cześć, nie spóżnij się.
4 3 4
2010-01-22T16:45:01+01:00
Cześć jak się czujesz?
Ja dobrze dzięki.
Co robiłeś w łikend?
Ja grałem na komputerze w sobote.
Ja nieznosz grać na komputerze.To jest nudne.
Co robiłeś wieczorem?
Ja oglądałem telewizję.
Co ty oglądałeś wczoraj.
Bardzo interesujący film.
Hmm, co ty robiłeś w niedzielę?
Ja odwiedzałem moją rodzine.
Kogo ty odwiedzałeś?
Ja odwiedzałem mojego wujka.Co ty robiłeś w łikend?
Ja byłem na zakupach.
Ooo!Czy ty chcesz pujść na zakupy teraz?
Ok.Dobry pomysł.
Kiedy ty chcesz iść?
Dzisiaj po lekcjach.
Ok.Dowidzenia
Dowidzenia.Tylko nie spużnij się.

2 3 2
2010-01-22T16:47:00+01:00
A.-Cześć . Jak się czujesz?
B.-Dobrze. Dziękuję.
A.-Co robisz w weekendy?
B.-Gram na komputerze w sobotę.
A.-Nielubię grać na komputerze. Jest nudne!
B.-Co robisz po południu?
A.-Oglądam telewizję.
B.-Co oglądałeś wczoraj?
A.-Bardo interesujący film.
B.-Hmm.Co robisz w soboty?
A.-Odwiedzamy rodzinę.
B.-Kogo odwiedzasz?
A.-Odwiedzam mojego wujka.A ty co robisz w weekend?
B.-Jestem na zakupach.
A.-Jesteś śmieszny.Idziemy do Centrum Handlowego teraz?
B.-Ok. Dobry pomysł.
A.-Kiedy idzemy?
B.-Po lekcjach.
A.-Ok. Do widzenia.
B.-Do widzenia. Tylko się nie spóźnij!
1 4 1