Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T16:35:46+01:00
Yy nie ma takiego czegoś . ;)

może miało być żyworodność?
Żyworodność rodzaj reprodukcji , w którym komórki jajowe zapładniane są w obrębie dróg rodnych samicy i przechowywane w obrębie jej układu rozrodczego, rozwój zarodkowy przebiega w organizmie matki, zarodek jest odżywiany za pośrednictwem łożyska lub funkcjonalnie podobnych struktur, zarodki wylęgają się przed opuszczeniem organizmu matki i przychodzą na świat zwykle całkowicie ukształtowane. Dzięki temu rozwój płodu przebiega niezależnie od czynników zewnętrznych, co zwierzętom żyworodnym umożliwia zasiedlenie wielu środowisk.
2010-01-22T18:58:59+01:00
Nie ma takiego słowa. ; D
Może coś źle wpisałaś .? Bo jest jedynie żyworodność
2010-01-22T19:33:08+01:00
Napewno popelnilas jakis bląd i źle ci wyszlo to haslo bo takiego slowa to raczej niee ma;)