Zredukuj wyrazy podobne.
a)-4x-7-3x+7=
b)x-2xy+1/2x-1/3xy=
c)-x do kwadratu+y do kwadratu-2x do kwadratu -2y do kwadratu=
d)-x do kwadratu +2x-3x+x do kwadratu=
e)4x+4-7x-1/2=
f)-2ab+12a-4ab-16a=
jak jest 1/2to podzielic to kreska ulamkowa
POMOZCIE MI PLISSSS Z GORY DZIEKUJE

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T16:41:21+01:00
A)=-7x
b)=1½x+1⅔xy
c)=-3x²-y²
d)=-x
e)=-3x+3½
f)=-6ab-4a
2010-01-22T16:42:10+01:00
1) -7x
2)1,5x-1 2/3xy
3)-3x²-y²
4)-x
5)3,5 - 3x
6)-6ab-4a
2010-01-22T17:51:45+01:00
A) -7x
b) 1i 1/2x-2 i 1/3x
c) 5x kwadrat+5y kwadrat
d) x kwadrat
e) -3x+3,5
f) -6ab-4a