Wytłumacz, dlaczego podczas Eucharystii modlimy sie do Pana Boga slowami:
"Wybaw nas, Panie od zła wszelkiego i obdarz nasze czasy pokojem. Wspomoz nas w swoim milosierdziu, abysmy zawsze wolni od grzechu i bezpieczni od wszelkiego zametu, pelni nadziei oczekiwali przyjscia naszego Zbawiciela, Jezusa Chrystusa".

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-01T13:51:28+02:00
Kapłan modli się tymi słowami podczas Eucharystii,aby Bóg zachował nas od wszelkiego zła które na nas czyha i nie pozwala wejść do Królestwa Niebieskiego.
  • Użytkownik Zadane
2009-10-01T15:08:01+02:00
Modlimy się tymi słowami dlatego że prosimy Boga aby nam odpuścił grzechy i chronił od wszelkiego zła. Abyśmy byli gotowi przyjmować Chrystusa.