Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T16:47:41+01:00
Światłocień w sztuce występuje wtedy, gry na obrazie jest jakaś postać, gdzie z jednaj strony pada na nią światło, a z 2 strony gdzie światło nie dociera, robi się cień, kształt sylwetki osoby na obrazie. To przykład światłocienia.
31 3 31
2010-01-22T22:04:32+01:00
Światłocień to przenikanie się światła i cienia na obrazie w miejscu, gdzie przedstawiony jest oświetlony przedmiot. Służy do uzyskania trójwymiarowości, głębi w obrazie.
29 4 29