Odpowiedzi

2010-01-22T17:06:16+01:00
Dane
3
60stopni
oblicz
Pc=2Pp+4Pb


Pp=3razy3=9

przekątna podstawy jest równa 3√2

wysokość obliczyłem z funkcji trygonometrycznej
ale to samo wyjdzie dla trójkąta 90,60, 30 stopni
i wyszło że h=3√6
czyli pole jednej ściany bocznej jest równe 9√6
a całe pole boczne 24√6


to znaczy że
Pc=18+24√6

reszta jest w załączniku
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T23:01:13+01:00
Pc=2Pp+Pb

Pp=a²
a=3
Pp=3²
Pp=9

Pb=Lp*H
Pb=4*3*3√6
Pb=36√6

Pc=2*9+36√6
Pc=18+36√6