Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-01T14:04:10+02:00
Zadanie dotyczy pierwiastków:
Jaką długosć ma krawędź szescianu, którego objętosc jest równa objętosci prostopadłoscianu o wymiarach 1m x 0,5m x 0,25m

objętosc prostopadłoscianu wynosi 1m x 0,5m x 0,25m
V=1m x 0,5m x 0,25m
V=0,125 m³
V szescianu=0,125 m³
V szescianu=a³
a³=0,125 m³
a=∛0,125 m³
a=0,5 m
5 4 5
2009-10-01T14:06:35+02:00
A - krawędź sześcianu
V₁=1×0,5×0,25=0,125 - objętość prostopadłościanu
V₂=a³ - objętość sześcianu
a³=0,125
a=∛0,125
a=0,5
11 4 11