Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T16:55:12+01:00
Gdybym był bogaty podzielił bym się moimi pieniędzmi z rodziną. Nie wydał bym wszystkiego od razu, żeby zostało mi na przyszłość. Przecież trzeba się jakoś zabezpieczyć. Kupiłbym samochód i potrzebne do życia rzeczy. Podzielił się pieniędzmi na akcjach charytatywnych. Przykładowo dla ludzi z Haiti. Możliwe, że zainwestowałbym, żeby mieć w przyszłości stałe dochody. Nie musiałbym wtedy za wiele pracować. Zająłbym się rozpieszczaniem dzieci, o ile bym je miał ;].

sory, że to takie trochę nie po kolei, ale jakoś tak się równiej nie dało :D
1 5 1
2010-01-22T16:57:56+01:00
Kupiłam bym dom z ogrodem.
Pobiegłam na zakupy.
Wycieczka dookoła swiata
Podszkolenie jenzyka obcego.
Kupiłam bym limuzyne albo kabrijolet
Rozkrenciła własny biznes
Wyposarzyła dom
Napisała książkę
Użądziłam impreze
Ożeniła bym sie w los ahgeles w kasynie
1 5 1
2010-01-22T17:01:00+01:00
Gdybym została baogaczem, napewno część majątku oddałabym na różne akcje.
Na przykład takie jak ratowanie koni z rzeźni, czy pomaganie dzieciom.
Potem wybudowała dom i przeniosła się do niego.Kupiłabym 3 konie i zrobiła dla nich padok. Codziennie bym na nich jeździła. Pojechałabym z przyjaciółmi na wakacje za granicą..Może do Hiszpanii.. Poszłabym na zakupy i pokupowała mnówstwo rzeczy.. Część pieniędzy bym zaoszczędziła. Takie życie byłoby wspaniałe.
1 5 1