Odpowiedzi

2010-01-22T17:01:16+01:00
Sprzedam 2 opakowania po Cheetos'ach!
Zamienię 4 letniego kota na szczeniaczka
Kupię krem Nivea. Może być pusty.

mam nadzieję że pomogłam
LICZE NA NAJ
pozdro
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T17:04:02+01:00
1.sprzedam psa powypadkowego
2.Sprzedam swoją wiedzę z podstawówki za 100zł/sztuka
3.Znaleziono psa.Właściciela proszę o opłatę 500zł za miesiąc na jego utrzymanie
1 4 1
2010-01-22T17:04:12+01:00
- Zakładamy biuro turystyczne! Teraz rabat 0zł + VAT!
- Witam! Poszukuję (nazwa rzadko spotykanego przedmiotu), dam za niego 2 spinacze.
- Dam zepsuty dysk twardy za iPhona.
1 5 1