Bierzesz udział w wymianie polsko-niemieckiej. Wyślij do swojego niemieckiego partnera list, w którym :
1. poinformujesz go, jak się nazywasz ile masz lat,
2. opiszesz siebie oraz rodzinę
3. napiszesz o swoim hobby i co robisz w wolnym czasie
4. poprosisz o odpowiedź i zachęcisz do dalszej korspondencji .
Proszę również o przetłumaczenie napisanego tekstu bo ja nic nie rozumiem, proszę WAS !!

2

Odpowiedzi

2010-01-22T17:01:19+01:00
Ich bin imie nazwisko
Ich ile masz lat jehre alt
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T18:31:40+01:00
Liebe Caroline,
ich heisse Marlene und bin 14 Jahre alt. Ich komme aus Polen, ich wohne in Mława. Meine Famielie ist klein. Ich habe eine Schwester. Sie heisst Paulina und bin 13 Jahre alt. Sie mag Sport. Sie ist sehr nett. Meine Mutter heisst Bozena. Sie ist Hausfrau und ist toll! Mein Vater heisst Ireneusz. Er ist Mechaniker von Beruf und mag Tennis spielen.
Ich mag Sport. Ich mag am liebsten Fussball spielen. Gern singe ich. Lieber surfe ich am Interet. Aber am liebsten tanze ich. Ich esse gern Pizza und Pomes Frites. Am liebsten trinke ich Cola und Orangesaft.
Und wie ist deine Familie ? Was machst du gern? Schreib bitte bald.
Viele Grusse und Kusse.

deine Marlene


Droga Karolino
naywam sie Marlena i mam 14 lat. Jestem z Polski, z Mlawy. Moja rodzina jest mala. Mam jedną siostrę. Nazywa się Paulina i ma 13 lat. Lubi sport i jest bardzo mila. Moja mama nazywa sie Bozena. Ona jest gospodynią domową. Jest super ! Moj tata nazywa się Ireneusz. On jest mechanikiem z zawodu i lubi grac w tenisa.
Lubię sport. Najbardziej lubię pikę nozną. Chętnie spiewam. Chętniej serfuje po internecie. Ale najchętniej tańczę. Jem chętnie pizzę i frytki. Najchętniej pije cole i sok pomaranczowy.
A jaka jest twoja rodzina? Co chętnie robisz? Napisz proszę szybko.
Pozdrowienia i buziczki.

Twoja Marlena

Mam nadzieję ze pomoglam xD