Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T17:03:02+01:00
1. Ponieważ Bog jest jedyną słuszną droga w życiu i jeśli popełniliśmy grzech powinniśmy przeprosic Boga, aby nakierował nas z powrotem na właściwą ścieżkę.
2. Sakramenty pokuty, czyli oczyszczenia sie z grzechów, udziela go ksiądz, ale w "imieniu" Boga, który jest miłosierny.
3. Bo oznacza powrót do Boga, ponowne zawarcie "sojuszu" i pomoc w codziennym życiu, w dokonywaniu właściwych wyborów.
7 4 7
2010-01-22T17:09:39+01:00
1.Człowiek powinien prosić Boga o wybaczenie, aby mieć życie wieczne w niebie. Pan Bóg przebacza nam kiedy się spowiadamy ,dlatego możemy przyjmować komunię świętą.
2.Przyjmować sakrament pokuty to znaczy żałować za swoje grzechy i prosić Boga o wybaczenie.Przebaczenia udziela nam Bóg przez posługę kościoła.
3.Ponieważ, spowiadając się nawracamy się i jednamy z Bogiem i z Bliźnimi.
12 4 12
2010-01-22T19:11:30+01:00
1. Człowiek powinien prosić Boga o przebaczenie, dlatego żeby mógł po śmierci Zmartwychwstać. I po to a Bóg miał go w opiece.
2. Sakrament pokuty to inaczej spowiedź Swięta w której wyznajemy swoje grzechy i Pan Jezus w postaci księdza odpuszcza nam grzechy i zadaje pokute, abyśmy mieli czyste serce i mogli przystąpić do Komuni Świętej.
3.Sakrament pokuty nazywamy sakramentem pojednania i nawrócenia, dlatego że staramy się już nie czynić grzechów. Ksiądz zadaje nam pokute za wyrządzone grzechy, abyśmy się nawrócili.
3 4 3