Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T17:13:53+01:00
Może to, że musimy mieć wspólnych przodków, bo jakby prześledzić drzewa genealogiczne, wyszłoby, że każdy ród się łączy ;)
2010-01-22T19:01:53+01:00
1. Stary Testament
2.Przekazania z pokolenia na pokolenie
3. Legendy, które przynajmniej po części mówią prawdę
4. Wiara chrześcijańska mówi o tym
5. Pierwsi ludzie pojawic się kiedyś musieli i mósiał to byc mężczyzna oraz kobieta