Odpowiedzi

2010-01-22T17:08:49+01:00
7230g=723dag drugie
721 dag trecie
7,25 kg=725dag to pierwsze
0,0072t=720dag czwarte

2. 30km=3000000cm
3000000cm:6=500000
Skala:1:500000
2010-01-22T17:10:33+01:00
7,25 kg- 725 dag
7230g-723dag
721dag
0.0072t-720dag

6cm-30km
6cm-3000000cm
1:500000
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T17:29:23+01:00
1. 7230g = 723 dag
721dag = 721 dag
7,25kg = 725 dag
0,0072t = 720 dag


2. L-W = 30km w rzeczywistości, więc na mapie 6cm
6cm ----> 30km
30km : 6 (bo 6 centymetrów) = 5km
1cm ----> 5km
5km = 5000m = 500000 cm czyli skala wynosi :
1: 500000
Odp. Rysunek wykonano w skali 1:500000



1 5 1