Odpowiedzi

2010-01-22T17:19:49+01:00
2. Krzyżacy był to Zakon Szpitala Najświętszej Marii Panny.

3. Zostali sprowadzeni przez Konrada Mazowieckiego mieli oni podbić i schrystianizować Prusy.

4. Od Konrada Mazowieckiego dostali ziemię chełmińską. Zakon w tajemnicy przed księciem mazowieckim sfałszował dokumenty i wystarał się o ich potwierdzenie u cesarza. W sfałszowanej umowy podbite Prusy i ziemia chełmińska miały stać się samodzielnym księstwem pozostającym we władaniu Krzyżaków.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T19:26:49+01:00
1. Kraków był stolicą Polski i siedzibą polskich królów. Jest stolicą województwa małopolskiego oraz historycznej Małopolski, a także centralnym ośrodkiem metropolitalnym aglomeracji krakowskiej.
2.Krzyżacy byli zakonem który zamiast rosiewać dobro zbijali ludzi
w 1410 roku krzyrzacy zostali pokonani.
3,4.Konrad Mazowiecki W 1226 roku zaprosił on Zakon Krzyżaków na swoje tereny przyznając mu ziemię chełmińską. Oficjalnym powodem dla jakiego przybyli Krzyżacy była walka z plemionami Prusów. Uzyskali oni również pozwolenie na założenie własnego księstwa na ziemiach odebranych Prusom
7 1 7