Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T17:14:55+01:00
E D E F E D C C D E F F F F F E D D D C D E E E F D C C C A A A H C2 H A G G F A F F F G A G F E E C C A A A H C2 H A G G F E F F F F D E F E D C

to są po kolei nuty a nie akordy jak powyżej ktoś wkleił ze strony
24 2 24
2010-01-22T19:24:57+01:00
E D E F E D C C D E F F F F F E D D D C D E E E F D C C C A A A H C2 H A G G F A F F F G A G F E E C C A A A H C2 H A G G F E F F F F D E F E D C
5 1 5