Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T17:13:38+01:00
Polska Akcja Humanitarna – organizacja humanitarna założona i prowadzona przez Janinę Ochojską. Organizacja powstała w 1994 roku z inicjatywy pracowników biur: warszawskiego, toruńskiego i łódzkiego Fundacji EquiLibre. Główna siedziba fundacji mieści się w Warszawie. Od 19 marca 2004 roku Polska Akcja Humanitarna jest organizacją pożytku publicznego.
  • Skel
  • Początkujący
2010-01-22T17:14:05+01:00
Polska Akcja Humanitarna (PAH) – organizacja humanitarna założona i prowadzona przez Janinę Ochojską. Organizacja powstała w 1994 roku z inicjatywy pracowników biur: warszawskiego, toruńskiego i łódzkiego Fundacji EquiLibre. Główna siedziba fundacji mieści się w Warszawie. Od 19 marca 2004 roku Polska Akcja Humanitarna jest organizacją pożytku publicznego
2010-01-22T17:20:11+01:00
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy (WOSP)
Polska Akcja Humanitarna (PAH)
Caritas