Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T17:20:17+01:00
Poszukiwany czerwony but bez sznurówki z żółtą naklejką Pokemonów znalazca dostanie lizaka.


Oddam w dobre ręce sznurówki od butów są zabytkowe mają ponad 100 lat.


Kupię używany papier toaletowy najlepiej Mola lub Welwet
tylko tanio.
2010-01-22T17:20:56+01:00
1)
szukam swojego tuszu do rzęs,marki mascara.Tych,którzy widzieli zgubę,proszę o kontakt (333 333 333).
2)
sprzedam misia pluszowego,z bajki teletubies.Wysztkich zainteresowanych prosze o kontakt pod nr 333 333 333.
3)
poszukuję osob, ktore maja do odsprzedania kapselki z tymbarka.Kupie za kazda cene.Zainteresowanych zapraszam na pod adresem e-mail [email protected] - to troche za dlugie, ale mysle,ze nikt sie nie skapnie ; D
2010-01-22T17:25:02+01:00
1. Sprzedam Tadka, robotnika budowlanego, kopiącego rowy bez użycia łopaty. Rocznik siedemdziesiąty siódmy. Nie używany.
2. Poszukuję zaginionego patyka. Ostatnio widziano go z podejrzanym czterolatkiem. Osoby mogące coś wiedzieć proszone o kontakt.
3. Wymienię nadgryzione ciastko czekoladowe na nić dentystyczną. Chętnych proszę o wizytę w gabinecie dentystycznym.