Odpowiedzi

2010-01-22T17:19:26+01:00
Powinna szanować męza i dzieci, zawsze być gotowa do pomocy i zawsze powinna się poświęcać jeśli chodzi o rodzine.
2010-01-22T17:22:23+01:00
Portret mojej żony powinien być zgrabny nie duży w złotej oprawie, żona powinna być eleganska z lekkim uśmiechem na twarzy i z orginalnym ustawieniem ciała, powinna być skromna i zachęcająca a także dokładnie podkreślone i dostosowne kolory powinna być sympatyczna i okazująca uczucie takie jake mnie nim darzy .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T17:22:31+01:00
Dobra żona powinna być przede wszystkim przyjaciółką, kochanką i miłością. Powinna mieć cechy partnera życiowego, którego nigdy się nie ma dosyć. Nikt nie jest idealny i nie zgadza się w 100 % z drugim człowiekiem, dlatego powinna być wyrozumiała i cierpliwa. Powinna tłumaczyć wszystko ze spokojem i szczerością. Dobra żona jest miła i uczynna, wesoła i się nie kłóci bez powodu. Można na nią zawsze liczyć, jest uczciwa i umie dotrzymać słowa. Ważne jest również obycie w towarzystwie. Powinna być taktowna, towarzyska i zaradna.