Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T17:28:22+01:00
Wakacje to czas, w którym liczy się przede wszystkim wypoczynek. Gdziekolwiek by się było powinno by się tego trzymać. Żadna przyczyna nie mogłaby tego naruszyć. Obojętnie skądkolwiek się pochodzi i gdzie się mieszka czy też gdzie się wyjeżdża. Wybierając zajęcie kieruję się "drogą" gdzie liczy się zabawa, dlatego zawsze tamtędy dążę.
Czy kiedykolwiek nuda nawiedziła mnie podczas wakacji? Odpowiedź brzmi: nie.

:)
3 1 3
2010-01-22T17:42:26+01:00

Wakacje to czas, kiedy odpoczywam po ciężkiej pracy w szkole. Mogę jechać gdziekolwiek i kiedykolwiek, bylebym mógła wreszcie odpocząć. Najlepiej czuje się w lesie, gdzie nie dociera żaden miejski hałas. Trele leśnych ptaków tamtędy przelatujących, są ukojeniem dla moich uszu. I wtedy nie ma dla mnie znaczenia skądkolwiek wróciłam, bo wakacyjny wyjazd spełnił moje oczekiwania.
5 4 5
2010-01-22T19:04:38+01:00
Wakacje to fajny czas. Odpoczywam w tedy od szkoły i często też od gwaru miejskiego. Mogę wyjechać gdziekolwiek i kiedykolwiek np. do lasu. Nie jeżdżą tamtędy żadne pojazdy. Można tam spokojnie wypocząć i powdychać świeże powietrze.

ee... Mam nadzieję że pomogłam ; D
6 3 6