Odpowiedzi

2010-01-22T17:23:04+01:00
56
31,5
1331
2,5cm*4,7cm*2cm=23,5cm
2010-01-22T17:27:09+01:00
4×7×2=56m³
2cm×4,5cm× 3,5 cm =31,5cm³
11dm×11dm×11dm=1331dm³
25mm× 4,7cm×0,2dm =25mm×47mm×20mm=23500mm³
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T20:25:32+01:00
A) 4 * 7 * 2 = 56m³
b) 2cm * 4,5cm * 3,5 cm = 31,5cm³
c) 11dm * 11dm * 11dm = 1331dm³
d) 25mm * 4,7cm * 0,2dm = 25mm * 47mm * 20mm = 23500mm³ = 23,5cm