Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T17:33:40+01:00
FECAGECEECECEEECAGEFECAGECEECECEEECAGECCHHFFFFHFCCHHEEEFHCCCHHFFFFHFCCHH
MASZ 2 I POL LINIJKI NAPISAL BYM CI CALE ALE NIE MAM CZASU JAK BEDZIESZ POTRZEOWAL TO MI NAPISZ NA PRYWATNE JAK BEDE MIAL CZAS TO CI NAPISZE

LICZE NA NAJ
2010-01-22T18:25:36+01:00
Fis, e, cis, a, gis, e, cis, e, e, cis, e, e, cis, a, gis, e, fis, e, cis, a, gis, e, cis, e, e, cis, e, cis, e, e, e, cis, a, gis, e, cis, cis, h, h, fis, fis, fis, fis, h, fis, cis, cis, h, h, e, e, e, fis, h, fis,

napisałam ci jak to jest z krzyżykami...a jak byś chcial bez krzyzyków to napisz mi wiadomość...napisałam 2 linijki...jak będziesz chciał więcej to pisz..