Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T17:25:55+01:00
Za ostatnie swoje pieniądze kupię ładny portfel!
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-22T17:26:08+01:00
1. Chcę sprzedać .. sb .:P:P hahah
2. Chcę ułożyć pisoęnkę bez słów
3. Długopis to moje waciki do uszów..;P

hhehe/.
1 1 1
2010-01-22T17:30:07+01:00
Polski śnieg, 0,50 zł za kilogram, dostawa gratis


Sprzedam deskę sosnową w cenie 200zł za kilometr kwadratowy


Tanio sprzedam, bilety na film Władca Pierścieni: Powrót Króla do kina Cinem City na 29.11.2007