Odpowiedzi

2010-01-22T17:35:16+01:00
Luiza postąpiła wobec mnie bardzo życzliwie. Widziała jak się przewróciłam i pomogła mi wstać. Ona jest bardzo pomocna też w innych sytuacjach.
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T17:36:45+01:00
Bardzo uprzejmie zachował się jeden z moich kolegów.
Pewnego dnia jechaliśmy rowerami. Gdy się przewróciłem chyba złamałem rękę. Wszyscy zaczęli się śmiać oprócz Macka. Podbiegł on do mnie aby zobaczyć czy coś mi się stało. Powiedziałem mu że boli mnie bardzo ręka. Zaprowadził mnie do szpitala na prześwietlenie i zadzwonił do moich rodziców, aby przyjechali do nas. Nigdy mu tego nie zapomnę. Jest moim prawdziwym przyjacielem. Gdy inni się ze mnie śmiali, on pomógł mi.

19 3 19
2010-01-22T17:44:42+01:00
Pewnego jesiennego dnia, kiedy wracałem ze szkoły jak zawsze słuchałem mp3, na głowie miałem szczelnie zapięty kaptur, była mgła, padał deszcz. Szedłem spokojnie gdy nagle jakiś rowerzysta jadący ostro po chodniku przewrócił się i leciał prosto na mnie, na szczęście uskoczyłem na ulice gdy w tej samej chwili zza zakrętu wyłonił się ogromny tir pędzący z dużą prędkością prosto na mnie, myślałem ze już po mnie lecz nagle poczułem mocne szarpniecie. Siedziałem na chodniku przed jakimś mężczyzną, chciałem mu się lepiej przyjrzeć lecz on tylko rzekł: Uważaj na siebie - i odszedł, zauważyłem tylko ze miał długie włosy, a z głosu przypominał dawnego wokalistę Dżemu.
12 4 12