Odpowiedzi

2010-01-22T17:34:24+01:00
Tytuł sam mówi część "Bogu..."
Mówi ona o bogu itp.
2010-01-22T17:35:30+01:00
Ponieważ jest to najstarsza pieśń hymnistyczna z 1407 roku i napisana w języku polskim, która sławiła Maryję
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T17:37:34+01:00
Ponieważ jest to pieśń napisana w naszym języku ojczystym, o charakterze nie tylko religijnym ale też patriotycznym. Wpisała się także do tradycji pieśni Maryjnych, szczególnie bogatej w Polsce.

Pozdrawiam ^^