Odpowiedzi

2010-01-22T17:36:47+01:00
- rodzaj utworu sensacyjnego, powieści, filmu lub serialu telewizyjnego,
- mający wywołać u czytelnika bądź widza dreszcz emocji.
- tajemniczość i niesamowitość w thrillerze nie mają cech nadprzyrodzonych;
- zagrożenie jest realne, często tkwi w psychice głównego bohatera, toczącego walkę wewnętrzną,
- fabuła thrillera opiera się zwykle na obronie jakiegoś dobra - życia ludzkiego, państwa, społeczności;
- zaskakujące rozwiązanie akcji następuje pod koniec utworu.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T17:39:12+01:00
Cechy thrilleru:
ma wywołać u odbiorcy dreszcz emocji
realne zagrożenie(w odróżnieniu od horroru)
zwykle opiera się na obronie jakiegoś dobra-np.życia ludzkiego
5 3 5