Odpowiedzi

2010-01-22T17:57:07+01:00
Dramat-utwór filmowy o charakterze fabularnym (rzadziej dokumentalnym), w którym akcja skupia się wokół głównego konfliktu
-thirer-inaczej dreszczowiec, wywołuje u widza dreszcz emocji
-western- kowbojski, wydarzenia na dzikim zachodzie
-katastroficzny- watki katastroficzne(np śmierć w porzarze, powodzie...)
-akcji- dostarcza rozrywki ludziom, poprzez sceny bitw, wyścigów, strzelanin
-sensacyjny- budzi emocje i zainteresowanie u widza. wystepuja zaskakujace wydarzenia w filmie. dostarcza ludziom rozrywki poprzez ukazanie sensacji
-fabularny-posiada fabułę, czyli wielowątkową opowieść
-dokumentalny-przedstawia dokument z zycia, film oparty na faktach...
-przygodowy-posiada szybka akcję, wątek z ryzykownym wyjściem z sytuacji bohatera, ekscytujące przeżycia
-obyczajowy- mówi o zwyczajach dnia codziennego, nawykach ludzi, zasadach, obyczajach, chcarakterystycznych zachowań ludzi
-melodramatyczny- w filmie głownie wystepuje wątek miłosny, przy którym wystepuja trudności, przez co objawia się cierpienie. opowiesc o miłości trudnej do do zrealizowania
-fiction- science fiction wystepowanie fantastyki opracowanej na dzialaniach techniki, która ma wpływ na działanie jednostek. science fiction jest tym co nie moze ze tak naprawde wydarzyc. watek filmowy pochodzi z wymysłu człowieka.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T17:57:19+01:00
Dramat-występują tam dramatyczne akcje . Aktorzy przeżywają 'istny' dramat
thiller - bardzo podobny do HORRORU , mniej straszny
western- akcja toczy się przeważnie na wsi , występują kowboje
katastroficzny-za pomocą reżyserii opisana jest katastrofa
akcja- słynie z napięcia i emocji . Wyscigi , strzelanki bijatyki i inne sceny kaskaderskie
sensacyjny-głównie świat przestępczy , zbrodnia . podobnie jak powyżej . Mają dostarczyć widzowi dreszczyk emocji i napięcia ,
fabularny-film z lekka fikcyjny , wyswietlany głownie w kinach.Przeważnie wielowątkowa opowieść
dokumentalny-to kategoria opisująca dokumentowanie , przedstawienie faktów ( tak dla ciebie , podobne do detektywi , w11 wydzial sledczy itp :) )
Przygodowy-toczy się życie w którym aktorzy przeżywają różne przygody .Film o ekscytujących przeżyciach
Obyczajowy-opisuje normalne życie . Problemy , zagdaki , pierwsze miłosci .
Prościej mówiąc-codzienność
Melodramat - przeważnie historia smutnej miłości , kończy się smutno .
Fiction-film fikcyjny , czasami nieprawdopodobne wydarzenia


Proszę :) Mam nadzieję że będzie najlepsze :)
1 5 1