Odpowiedzi

2010-01-22T17:40:36+01:00
W słoiku nr 1 fasolka wykiełkowała, wypuściła dwa listki i przestała się rozwijać.

W słoiku nr 2 nasza fasolka urosła bardzo duża, miała rozbydowany system korzeniowy , zakwitła i wydała owoce- strążki.

W słoiku nr 3 (bez azotu) wykiełkowała, ale po ponownym posianiu, urosła znacznie mniejsza, miała słabiej wykształcony system korzeniowy, a liście zaczęły żółknąć. Nie zakwitła.

W słoiku nr 4(bez fosforu) fasola urosła również znacznie mniejsza i miała słabiutki system korzeniowy.
5 1 5
2010-01-22T17:44:42+01:00
Nie jest to pełna obserwacja coś się źle zapisało ale zmnienisz daty i dodasz ze dwie obserwację i powinno być dobrze
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T17:44:57+01:00
Ja jak chodowalam fasolke to napisalam taki opis :
dzien 1- nasionka fasolki zaczely peczniec
2 skorka nasionka pekla
3 nasionka wypuscily kielki
4 pojawily sie korzonki
5 zaczely kielkowac listki
6 listki zaczely sie rozwijac
7 lodyga znacznie sie wydluzyla
8 coraz bardziej rozwija sie system korzeniowy
9 fasolka nadal wypuszcza listki i sie wydluza sie lodyga
18 3 18