1) Uzupełnij:
a)6x-9y=...(2x-3y)
b)4xy-6x=...(2y-3)
c)12p<kwadrat>q-2pq=.......(6p-1)
d)-9a<kwadrat>-6ab=-3a(.....)
e)p-jedna druga r =jedna druga (.......)
f)4x-y=4(...)
g)a-3b=3 (....)
h)5x+5y=1=5(..............)
i)6cd<kwadrat> - cd=2cd (.........)
j)a<kwadrat>b-2a<kwadrat>=jedna druga a <kwadrat> (...........)
Prosze o odpowiedzi do poniedziałku ;))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T17:44:00+01:00
1) Uzupełnij:
a)6x-9y=3(2x-3y)
b)4xy-6x=2x(2y-3)
c)12p<kwadrat>q-2pq= 2pq(6p-1)
d)-9a<kwadrat>-6ab=-3a(3a+2b)
e)p-jedna druga r =1/2 (2p - r)
f)4x-y=4( x - 1/4 y)
g)a-3b=3 (1/3 a - b)
h)5x+5y=5(x+y)
i)6cd<kwadrat> - cd=2cd (3d - 1/2)
j)a<kwadrat>b-2a<kwadrat>=jedna druga a <kwadrat> (2b - 4)
4 4 4
2010-01-22T17:49:39+01:00
A) 3 (2x-3y)
b) 2x (2y-3)
c)2pq (6p-1)
d) -3a(3a+2b)
e) jedna druga (2p-r)
f) 4 (x-y)
g)3 (<jedna trzecia> a - b)
i) 2cd (3d - jedna druga)
j) <jedna druga> a <kwadrat> ( 2b - 4)
3 3 3