Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-22T17:42:37+01:00
Dobrze pomyśleć nim się coś zrobi. Starać się być uczciwym itp.
3 3 3
2010-01-22T17:42:51+01:00
Przemyśleć wszystko dokładnie ;p
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T17:43:48+01:00
Według mnie zwrot "być rozsądnym" oznacza postępować dobrze, być odpowiedzialnym i dobrze przemyśleć swoje decyzję. starać się robić coś, czego nie będziemy żałować.
3 5 3