Pytania typu prawda, fałsz. Jeśli fałsz podaj przykałd.
1.Każdy trapez jest równoległobokiem
2.Przekątne każdego prostokąta są prostopadłe
3.Romb który ma wszystkie kąty proste jest prostokątne.
4.W każdym rombie suma miar kątów wewnętrznych wynosi 360*.
5.Przez dwa punkty przechodzi tylko jedna prosta.
6.W każdym równoległoboku przekątne przecinają się w połowie.
7W trapezie równoramiennym kąty przy podstawie mają równe miary.

3

Odpowiedzi

2010-01-22T17:54:40+01:00
1. F, no po prostu nie każdy trapez ma dwie pary boków równoległych i tyle ;)

2. F, przekątne kwadratu są tylko prostopadłe.

3. P. bardziej dokładne byłoby tu stwierdzenie, że jest kwadratem.

4. P, jak w każdym czworokącie.

5. P.

6. P.

7. P.
2010-01-22T17:56:32+01:00
1. Fałsz. Tapez prostokątny nie jest.
2. Prawda.
3. Prawda.
4. Prawda.
5. Prawda
6. Prawda.
7. Prawda.

powinno być ok . :)
POWODZENIA :*
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T18:02:08+01:00
1) F , nie każdy trapez ma dwie pary boków rónoleglych do siebie,
2)F,
3)P, jest on kwadratem
4)P ponieważ Suma wewnętrznych kątów wszystkich czworokątów ma 360 stopni
5)P nie da się inaczej xD
6)P na bank
7)P na stówkę nawet dwie xddd

Życzę dobrej oceny pzdr ;***