1. zapisz w postaci jednomianu odpowiedz do zadania.
a) Adam kupił m czekolad po 3 zł. Ile zapłacił za te czekolady?
b) Jola ma x cukierków, a Kasia 8 razy więcej. Ile cukierków ma Kasia?
c) Długość boku kwadratu jest równa a. Ile wynosi pole kwadratu?
d)Długość odcinka jest równa x. Ile wynosi długość odcinka n razy dłuższego?
e)W ciągu roku człowiek traci około k włosów. Ile ich straci w ciągu x lat?

3

Odpowiedzi

2010-01-22T18:07:01+01:00
A) 3m
b) 8x
c) 2²
d) xn
e) kx

Pozdrawiam: )
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T18:07:24+01:00
2010-01-22T18:07:42+01:00