Odpowiedzi

2010-01-22T18:10:53+01:00
Wolność człowieka kończy się, kiedy popełnimy grzech (to jest na pewno dobrze, bo miałam takie pytanie na religii).
Pracę należy wykonywać dobrze i sumiennie.
Tylko to mi przyszło do głowy. Mam nadzieję że pomogłm.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T18:12:41+01:00
1. Swoją pracę należy wykonywać systemtycznie i dokładnie. Powinniśmy się do niej przykładać i unikać błędów.
2. Wolność człowieka kończy się z chwilą gdy szatan przejmie nad nami ochronę i odwrócimy się od Boga.
3. Celem człowieka jest samo pojęcie życia. Natomiast sensem istnienia człowieka jest nauka innych wiary, zmiana ich na lepszych ludzi.

Pozdrawiam ^^