Odpowiedzi

2010-01-22T18:14:45+01:00
P=πr²
P=3,14 × 4²≈50cm²
250cm³÷50cm²=5cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T18:19:25+01:00
V=P*h
V=250ml=250cm³
P=πr² r=4cm
P=π4²
P=π16=3,14*16=50,24cm²
h=V/P
h=250cm³/50,24cm²≈4,97cm≈5cm
Odp:wysokość kubka powinna wynosić 5cm aby pomieścić 250ml wody.
1 3 1
2010-01-22T18:31:30+01:00
Pp=pi r2
Pp=3,14*(4)2=50,24cm2
1ml=1cm3
250ml=250cm3
V=Pp*h
50,24cm*h=250cm3
h=250cm3/50,24cm2
h=4,976cm