Odpowiedzi

2010-01-22T18:15:25+01:00
1. huczny, głośny
2. skoncentrowany, intensywnie myslący
3. dokładny, gorliwy, pilny
4. wielki, spory, masywny
5. drobny, znikomy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T18:23:55+01:00
Hałaśliwy- głośny, krzykliwy, wrzaskliwy
Skupiony- skoncentrowany, spostrzegawczy, wpatrzony, zapatrzony
Staranny- skrupulatny, szczegółowy, wyczerpujący
Duży- ogromny, liczebny, rozległy, obszerny, okazały
Błahy- nieistotny, banalny, bagatelny
Spokojny- refleksyjny, cichy, milczący, zrównoważony