Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T18:17:11+01:00
Http://wiadomosci.onet.pl/jp2/5169,2968,text.html
skoro chcesz z internetu to polecam to:)
swietnie opisane czytałam to ostatnio.
2010-01-22T18:20:37+01:00
Gdy 13 maja 1981 roku, kilkanaście minut po godz. 17 na początku środowej audiencji generalnej papież stojąc w samochodzie terenowym po raz drugi objeżdżał plac przed bazyliką i pozdrawiał tysiące wiernych, trzy strzały oddał do niego z odległości dwóch metrów Turek Mehmet Ali Agca. Jan Paweł II został zraniony w brzuch, prawy łokieć i wskazujący palec lewej ręki. Rany odniosły także dwie stojące w pobliżu kobiety.
Rok po zamachu papież udał się do Fatimy, chcąc złożyć Matce Boskiej hołd i podziękowanie za to, że ta według niego ocaliła mu życie. 13 maja podczas nabożeństwa, niezrównoważony ksiądz ugodził go lekko nożem. Ochrona papieża szybko go obezwładniła.