Mam napisać zaprosznie po niemiecku. Zależy mi, aby było dość poprawnie gramatycznie. Z góry dziękuję.

Drogi Karolu!
Chciałabym Cię zaprosić na bal karnawałowy. Impreza odbędzie się w klubie "Disco" (Wesoła 45, Warszawa) 29.01.2010 od 18.00 do ostatniego gościa. Będziemy się bawić w stylu lat 80. Wstęp wolny. Wymagany strój tamtej epoki i dobry humor.

No to miałoby być coś takiego...

3

Odpowiedzi

2010-01-22T18:21:27+01:00
Lieber Karl!
Ich möchte Sie einladen, den Tanz Karneval. Die Veranstaltung findet im Club zu "Disco" (Merry 45, Warschau) 29.01.2010 von 18.00 Uhr bis der letzte Gast. Wir spielen im Stil der 80er Jahre Der Eintritt ist frei. Erforderliche Kleidung der damaligen Zeit und gute Laune.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T18:22:03+01:00
Lieber Karl!
Ich möchte Sie einladen, den Tanz Karneval. Die Veranstaltung findet im Club zu "Disco" (Merry 45, Warschau) 29.01.2010 von 18.00 Uhr bis der letzte Gast. Wir spielen im Stil der 80er Jahre Der Eintritt ist frei. Erforderliche Kleidung der damaligen Zeit und gute Laune.


Myślę że pomogłam...
Licze na NAJ;))
4 4 4
2010-01-22T18:22:18+01:00
Lieber Karola!
Ich möchte Sie einladen, den Tanz Karneval. Die Veranstaltung findet im Club zu "Disco" (Merry 45, Warschau) 29.01.2010 von 18.00 Uhr bis der letzte Gast. Wir spielen im Stil der 80er Jahre Der Eintritt ist frei. Erforderliche Kleidung der damaligen Zeit und gute Laune.


Tak mi się udało.. myślę , że dosyć poprawnie ; ))

mam nadzieję , że pomogłam chociażby w najmniejszym stopniu ;PP
1 5 1