Odpowiedzi

2010-01-22T18:42:03+01:00
10×20=200cm²
200cm²×10=2000cm³
1000000cm³:2000cm³=500
700:500=1.4kg
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T18:45:14+01:00
10*20=200cm
200*10=2000cm szceściennych
2000cm= 0,002m sześciennych
700kg/m3 *0,002= 1,4kg
Odp: Waga benzyny wynosi 1,4kg.
3 3 3
2010-01-22T18:46:16+01:00


obliczasz objętość V:

V=10x20x10
V=2000cm³

1m³=1 000 000 cm³

masa = objetość * gęstość

M= 2000*700g / 1 000 000
M=1400 g= 1,4 kg
1 2 1